فروشگاه اینترنتی انتشارات کتاب آبان تابع ضوابط و مقررات حاکم بر تجارت الکترونیک کشور جمهوری اسلامی ایران می باشد .
ثبت نام کاربران گرامی و خرید ایشان از فروشگاه کتاب آبان متعهد شدن و پذیرفتن این قوانین توسط کاربران می باشد .
فروشگاه کتاب آبان موظف است که پس از دریافت سفارش اقدام به ارسال کالاهای خریداری شده توسط مشتری گرامی نماید .
دریافت سفارش از کاربران گرامی بعد از اتمام مراحل ثبت نام که شامل درج اطلاعات هویتی , تماس و آدرس ایشان جهت ارسال کالا و همچنین پرداخت وجه سفارش و هزینه ی پستی با اتصال به درگاه پرداخت اینترنتی توسط کاربر انجام می شود .
فروشگاه کتاب آبان موظف است که اطلاعات کاربران گرامی و حریم شخصی ایشان را حفظ نماید و برای هیچ منظوری به جز ارسال کالا استفاده ننماید .
تمامی کالاهای ارائه شده در فروشگاه منطق با مشخصات ارائه شده در سایت می باشد که تصویر و توضیحات لازم محصول را به اطلاع کاربر می رساند .
تمامی محصولات نو و استفاده نشده می باشد و فروشگاه کتاب آبان به هیچ عنوان کالای دست دوم نمی فروشد .
زمان ارسال کالا پس از دریافت سفارش و تحویل آن به شرکت پست یک تا دو روز کاری است و اگر استثنایی در غیر این صورت باشد به اطلاع مشتریان عزیز خواهد رسید .
زمان رسیدن کالا از شرکت پست به آدرس ارائه شده توسط کاربر که می بایست کامل و دقیق شامل کد پستی و شماره تماس درج شده باشد معمولا بین دو تا پنج روز بسته به نوع روش پستی و همچنین ترافیک کاری و شرایط اداره پست محلی می باشد .
فروشگاه کتاب آبان در صورت ارسال کالا و تحویل آن به پست موظف به ارائه کد رهگیری مرسوله پستی تا دو روز بعد به کاربر می باشد .
فروشگاه کتاب آبان تنها پاسخگوی وظایف خود که شامل بسته بندی سفارش و تحویل آن به شرکت پست و ارائه کد رهگیری به کاربر است می باشد و مشکلات احتمالی که ممکن است در حین رسیدن مرسوله به دست مشتریان گرامی رخ دهد بر عهده ی شرکت پست می باشد .
در صورت ایراد در کالای ارسالی که شامل منطبق نبودن محصول دریافتی با کالای خریداری شده توسط کاربر است , مشتری گرامی می بایست به اطلاع فروشگاه رسانده شود و هماهنگی لازم جهت مرجوع کردن کالا و ارسال دوباره ی آن انجام شود .